Werk zoals jij wilt.

Onze arbeidsvoorwaarden zijn net zo goed als bij andere professionele kantoren, maar bieden een plus. Meer kansen en meer mogelijkheden. Want bij HLB Witlox Van den Boomen gaan we er voor om samen grootse dingen mogelijk te maken. Dat betekent groots werken, maar zeker ook groots leven.

We willen dat jij het maximale haalt uit jezelf en het leven. Een goede balans tussen welvaart en welzijn. Tussen werk en privé dus. Zodat jij goed in je vel zit. Daar besteden wij veel aandacht aan. Het is de basis voor continuïteit. We zijn er namelijk van overtuigd dat het ons allemaal verder brengt wanneer jij gemotiveerd, energiek en vitaal bent.

triangle dark triangle light

Talentontwikkeling

Onze Academy biedt veel opleidingsmogelijkheden. Je stelt zelf je talentprogramma samen.

Wie zijn wij?

We zijn toonaangevend
We zijn een toonaangevend kantoor dat zich onderscheidt door ons multidisciplinaire karakter. Al onze professionals gaan voor kwaliteit, de menselijke maat en persoonlijk contact.

We belonen goed en transparant
Onze beloning past bij onze ambitie en is gebaseerd op de functie die je hebt en op de bijdrage die je als professional levert.

We willen dat je duurzaam inzetbaar bent en blijft
We vinden het belangrijk dat al onze professionals gemotiveerd, energiek en vitaal zijn; zo gezond mogelijk. En dat ze beschikken over de competenties om goed en met plezier te kunnen werken en zich continu te blijven ontwikkelen in het vak. Daarom besteden we veel aandacht aan jouw duurzame inzetbaarheid; we zijn hierover steeds in gesprek.

We zijn veelkleurig
Diversiteit is voor ons belangrijk, ieder mens is immers uniek. We zijn ervan overtuigd dat divers samengestelde teams nodig zijn om een toonaangevend kantoor te kunnen blijven. We willen een werkklimaat waarin veiligheid, dialoog en vertrouwen belangrijk zijn. Gedrag dat daar tegenin druist, gaan we tegen.

Bij HLB Witlox Van den Boomen kan eigenlijk alles.

Bijvoorbeeld qua werkplek thuis, op kantoor of bij de klant. Je hebt flexibele werktijden die je zelf kunt indelen. Ik kan werken zoals ik zelf zou willen. En ik vind mijn functie, werk en klanten leuk en wil ook met hen meedenken. Binnen de organisatie loop ik nooit tegen problemen aan. Ook wanneer ik een nieuw idee heb, wordt dit vaak goed ontvangen.

Silke van den Reek

Silke van den Reek

Opdrachtmanager Accountancy & Advies

Hoe ziet onze organisatie eruit?

7

kantoren in Zuid-Nederland

34

gemiddelde leeftijd

100%

flexibele werktijden

>600

trotse medewerkers

HLB WVDB 2022 - 111

Werk waar jij wilt.

Je kiest zelf waar je wilt werken. Wij noemen dit mobiel werken. Hierbij stellen we natuurlijk altijd de klant centraal.

Voor mobiel werken krijg je een laptop en een thuiswerkbox met een beeldscherm, muis en wat je verder nodig hebt. Ook geven we een vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis.

triangle dark triangle light
clock

Flexibele werktijden

Werktijden zijn flexibel in te richten zolang er een balans is tussen kantoor, team en privé.

euro

Marktconform salaris

We bieden je een markconform salaris en een gunstige company car regeling. 

Fun (1)

Verder bieden we je...

Fruit op het werk, sportfaciliteiten, kerstfeest, zomerborrel, teamuitjes (per business line) en natuurlijk de vrijdagmiddagborrels.

HLB Witlox Van den Boomen voelt voor mij als een familiebedrijf. Mijn vader was ooit partner bij HLB in Dongen. Zelf werk ik hier ook al 15 jaar. Ik voel me betrokken en ben trots op wat we doen voor onze klanten.

Jeroen Swinkels

Senior Manager Accountancy & Advies

Onze vacatures

Wil jij ook werken bij HLB Witlox Van den Boomen?

Junior Financial Professional

Werk samen met je team aan de meest uitdagende opdrachten.  

Jouw rol als Junior Financial Professional 

  • Je zorgt, samen met je team, voor de financiële administratie van de klanten van ons kantoor. 

  • Je verzorgt BTW-aangiftes voor klanten.

  • Je signaleert opmerkelijke zaken en trends in de administratie en processen.

  • je hebt direct contact met klanten.

 

Klaar voor wat uitdaging? Jij mag administraties verwerken voor mooie bedrijven in verschillende branches. Daarin krijg je veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag je meteen al veel klantcontact hebben. Natuurlijk sta je er niet alleen voor, want je werkt samen in een team en hebt collega's die je coachen. Je ontwikkelt jezelf bovendien met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Tot slot krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams.  

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Accountancy en advies. Daarin krijg je ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. 

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO-opleiding op financieel vlak (bijv. Finance & Control). Een relevante MBO-opleiding met meerdere jaren werkervaring of de motivatie om door te studeren is ook een mogelijkheid. 

  • Je hebt 0 tot 3 jaar relevante werkervaring. 

  • Kennis van fiscale wet- en regelgeving (met name BTW) en boekhouden. 

  • Je bent vaardig met boekhoudpakketten, bijvoorbeeld Exact-Online en Twinfield, of je kan je nieuwe systemen snel eigen maken. 

  • Je kan goed schakelen zonder je accuratesse te verliezen. 

  • Je bent flexibel en proactief en sterk in planning en samenwerken. 

  • Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar.

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus), van €2.550,-. 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • Inflatiebonus van € 1.500,-.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

 

 

Ben je enthousiast of heb je nog vragen?

Ben je enthousiast over de functie? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie en zijn we erg benieuwd naar wie jij bent. Heb je vooraf nog vragen? Neem dan contact op met Jurgen van Nistelrooij (Manager Financial Services) op 06-23225363.

 

Meer weten
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Wij vertellen je graag meer.