Over werken bij HLB Witlox Van den Boomen

Samen maken we het waar

Van ondernemers helpen om vol vertrouwen te ondernemen, tot jou helpen het beste uit jezelf te halen. Samen maken we het waar. Bij HLB Witlox Van den Boomen werk je in een ambitieuze, warme organisatie.  

PKO (1)

"We bieden ruimte om te groeien, wat begint met ruimte om te bezinnen op wat je doet en wat je wilt."

Pascal Kosters

Bestuurder

triangle dark triangle light
Vrijheid en verantwoordelijkheid

Vrijheid en verantwoordelijkheid

Je krijgt veel vrijheid én veel eigen verantwoordelijkheden. We moedigen je aan om het maximale uit jezelf te halen. Om verder te kijken, verder te dromen. Nét dat stapje extra te zetten. Daarbij helpen we je. Met onze kantoren en collega’s hebben we de slagkracht én expertises om onze ondernemers vol vertrouwen te laten ondernemen.  

Wij staan echt naast de klant. We groeien mee in zijn uitdagingen en successen. We zetten nét dat stapje extra. Ik bel direct als ik een kans zie. Of als ik gewoon benieuwd ben hoe het met de klant gaat. Die betrokkenheid past echt bij HLB Witlox Van den Boomen.

Maarten Sijberts

Bedrijfsadviseur

Proberen en innoveren

Proberen en innoveren

Je werkt bij een innovatief kantoor. We durven te onderzoeken en te vernieuwen. Zo lopen we voor op onze concurrentie in digitalisering, datatoepassingen en met onze eigen academy. Wat werken bij ons zo uniek maakt? Alle faciliteiten en de klantenportefeuille van een groot kantoor, met het pragmatisme en persoonlijke karakter van een regionaal kantoor.  

Nieuw vakmanschap

Nieuw vakmanschap

Door gebruik te maken van innovatieve IT-toepassingen als process mining en predictive analytics zijn we in staat om bedreigingen te signaleren, nog voordat ze zich bij de klant voordoen. We hebben de kennis, de tools, de processen.  

De kern van ons nieuwe vakmanschap zit ‘m in de mensen. Vandaag vraagt om nieuwe adviesvaardigheden, klantgericht én kritisch. Het lef om discussies aan te gaan, tegengas te geven en ‘nee’ te zeggen als dat nodig is.  

Onze klanten hebben steeds meer behoefte aan een full-service advies. Als jurist merk ik hoe belangrijk het cijfermatige aspect is, dus schakel ik de juiste specialisten tijdig bij. Door de korte lijnen tussen onze disciplines, kunnen we vooruitkijken en zo problemen voorkomen. Je moet zaken goed regelen op de momenten dat het goed gaat.

Marieke Hendrikx

Jurist

Groeien door aandacht

Groeien door aandacht

Je krijgt de aandacht die je verdient. We hebben oog voor wie jij bent als persoon. Oog voor wat jíj belangrijk vindt in jouw levensfase. Zo laat je jouw baan je hele carrière meebewegen en blijft je werk interessant. Dat doen we met variabele voorwaarden én door je te stimuleren om jezelf te blijven ontwikkelen. Met professionele begeleiding en voorzieningen op maat.  

Waardevol werk

Waardevol werk

Je werk doet er echt toe. Je krijgt alle tools om waardevolle adviezen te geven. En als jij gemotiveerd, energiek en vitaal bent, maak je écht het verschil. Niet alleen voor jezelf en voor je collega’s. Ook voor onze klanten, een eerlijkere economie en een betere maatschappij. Want daar krijgen we energie van: ondernemers vol vertrouwen laten ondernemen. Succes gegarandeerd. 

Dat is de werkgever die wij willen zijn.

Wij bieden ambitieuze professionals een inspirerende werkomgeving waarin ze kunnen excelleren. Met plezier. Wij zijn ervan overtuigd dat mensen duurzaam beter presteren, als ze zich prettig voelen in hun werk. Als ze gezien en gehoord worden. Natuurlijk moet er ook bij ons hard worden gewerkt, maar we hechten oprecht aan een gezonde balans tussen werk en privé. We bieden ruimte om te groeien, wat begint met ruimte om te bezinnen op wat je doet en wat je wilt. Flexibiliteit met betrekking tot werktijden en werklocaties. Een sociale en inspirerende werkomgeving. Directe betrokkenheid bij de klant. Ruimte om verantwoordelijkheid te dragen. Stimulerend en coachend, in oprechte dialoog met de medewerker. Dat is de werkgever die wij willen zijn.

Ontwerp zonder titel (1)-1

Pascal Kosters

Bestuurder

triangle dark triangle light

Bekijk onze corporate website

Bezoek nu

Vind jouw nieuwe baan bij ons

Bekijk je vacature, ontdek jouw carrièregaranties en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Ervaren Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk

Help uitdagende ondernemers en enthousiaste collega’s verder.  
 
Jouw rol als Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk  
  • Je coördineert advieswerkzaamheden binnen ons kantoor en begeleidt (junior) belastingadviseurs. 
  • Je signaleert probleemstellingen, maakt analyses en verzorgt gedegen en kwalitatieve adviezen richting de klant. 
 
Samen geef je nóg sterkere adviezen. Je werkt met collega’s in alle disciplines,  van accountants en corporate finance adviseurs tot de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Met hun hulp en onze digitale voorsprong adviseer jij je klanten nog scherper. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en werk dat ertoe doet! 
 
Je team  
Wil jij werken in Waalre of in Waalwijk? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Zoveel disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. En daar plukken jij en je klanten de vruchten van. 
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 
  • Minimaal 6 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur bij een middelgroot / groot belastingadvieskantoor. 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel Nederlands als Engels en uitstekende commerciële vaardigheden. 
  • Je bent besluitvaardig, creatief, onafhankelijk, een netwerker, stressbestendig en vakkundig. 
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus).
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Kim Verbeek (+31 881 948 136). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.
Meer weten?

Junior Belastingadviseur

Help samen met je collega’s ondernemers met belastingadvies vooruit.  
 
Jouw rol als Junior Belastingadviseur 
  • Je ondersteunt een ervaren collega bij het geven van belastingadviezen en werkt zelfstandig minder complexe adviezen uit.  
  • Je verzamelt informatie ter voorbereiding van complexe belastingadviezen en werkt vastomlijnde onderwerpen en (deel)vraagstukken uit.  
  • Je legt gegevens vast in klantendossiers en stelt (concept)notities en brieven op.  
 
Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als belastingadviseur én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen vanaf het begin al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams.  
 
Je team  
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je fiscale collega’s, maar ook van onze accountants, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.   
 
Dit heb je: 
  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je durft bestaande kaders los te laten als je zo tot optimale oplossingen komt voor klanten. 
  • Je hebt doorzettingsvermogen, bent kwaliteitsgericht en initiatiefrijk.  
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus).
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding. 
  • Onkostenvergoeding of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Anita Walraven (+31 881 948 574). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen
Meer weten?

Manager Accountancy en Advies

Coach je collega’s en help ambitieuze ondernemers vooruit.  
 
Jouw rol als Manager Accountancy en Advies
  • Je stuurt je team aan en coacht je collega’s.
  • Je beheert zelfstandig de relaties van je eigen klantenportefeuille.
  • Je bent vakinhoudelijk eindverantwoordelijke en tekenbevoegd Accountant. 
Van collega’s aansturen tot ondernemers verder helpen, jouw baan is elke dag anders. Met onze slagkracht en onze voorsprong in data-science en digitalisering kunnen we scherper en dieper analyseren en elke ondernemer beter adviseren. 
In onze multidisciplinaire adviesorganisatie werk je samen met collega-specialisten aan weloverwogen klantadviezen die ertoe doen! 
 
Je team
Je standplaats is Waalre of Valkenburg, je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Accountancy en advies. Daarin krijg je ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. 
 
Dit heb je:
  • Een afgeronde AA-opleiding; 
  • 7-10 jaar ervaring binnen een accountantskantoor; 
  • Je bent een gesprekspartner op elk niveau met goede communicatieve vaardigheden en leidinggevende ervaring; 
  • Je bent een kartrekker en kunt jouw team motiveren waar nodig; 
  • Je hebt kennis van en ervaring met klantenkring MKB+/DGA. 
 
Dit krijg je:
  • Een gunstige pensioenregeling en een goed salaris, waarover we graag met je in gesprek gaan.
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • Inflatiebonus van € 1.500,-.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen.
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt.
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
Dit zijn ook nog extra’s: 
  • Je werkt met een hardwerkend, ambitieus en hecht team van collega’s op verschillende niveaus.
  • Je krijgt een uitdagende functie vol vakinhoudelijke én persoonlijke ontwikkeling, veel vrijheid en flexibiliteit. 
 
Doorgroeimogelijkheden
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf 
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.