carrieregarantie_HLB WVDB
Werken bij HLB Witlox Van den Boomen

Ontdek jouw carrièregarantie

Ontwerp zonder titel (10)

Carrièregarantie, samen maken we het waar

Carrièregarantie gaat veel verder dan goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden. Bij HLB Witlox Van den Boomen betekent het dat je bouwt aan de beste versie die je kunt zijn. Met een baan die je hele carrière met je meebeweegt en interessant blijft. Met flexibele arbeidsvoorwaarden en blijvende ontwikkeling, onder professionele begeleiding en met voorzieningen op maat.  

Omdat we ervan overtuigd zijn dat als jij gemotiveerd, energiek en vitaal bent, je écht het verschil kunt maken. Voor jezelf, voor collega’s en klanten en voor een eerlijkere economie en een betere maatschappij. Samen maken we het waar. Met jouw carrièregarantie bij HLB Witlox Van den Boomen.  

Ontwerp zonder titel (8)

Jouw 5 carrièregaranties

Wat we beloven, maken we waar. Daarom gieten we de pluspunten van werken bij HLB Witlox Van den Boomen graag in garanties. Zo ben je ervan verzekerd dat je alle handvatten krijgt voor een uitdagende, leerzame, leuke en mooie carrière.

Ontwerp zonder titel (7)

"HLB Witlox Van den Boomen voelt voor mij als een familiebedrijf. We zijn als collega’s echt betrokken bij elkaar. We organiseren ook veel activiteiten buiten het werk. Juist dat persoonlijke contact maakt het samenwerken leuker en makkelijker."

Marieke Hendrikx

Jurist

Ontwerp zonder titel (9)

"Werken bij HLB Witlox Van den Boomen, daar heb ik bewust voor gekozen. Ik wil graag het verschil maken voor mijn klant. Hier sta je dicht bij je klant, werk je heel betrokken samen en wordt je input gewaardeerd."

Frank Lamers

Partner Audit

Ontwerp zonder titel (23)

1. Uitdagende klanten

Geen slaapverwekkend standaardwerk, maar opdrachten die het vuur in jou aanwakkeren. HLB Witlox Van den Boomen trekt ambitieuze klanten aan, van mooie Nederlandse familiebedrijven tot bekende internationals. Klanten die jou betrekken bij het ondernemen en waarderen wat je doet. 

Meer over deze garantie
Groots groeien.

2. Multidisciplinair werken

Geen silo’s en ‘over de schutting’, maar als één team samenwerken met specialisten die jou aanvullen en sterker maken. HLB Witlox Van den Boomen biedt alle belangrijke disciplines aan om ondernemers vooruit te helpen. Daar pluk jij de vruchten van in jouw ontwikkeling.  

Meer over deze garantie
Ontwerp zonder titel (13)

3. Flexibele voorwaarden

Geen strakke standaarden en rare regels, maar flexibele voorwaarden die passen bij wat jij belangrijk vindt in jouw levensfase. Voor een baan die je hele carrière meebeweegt en interessant blijft. Bij HLB Witlox Van den Boomen hebben we oog voor wie jij bent. Als professional en als persoon

Meer over deze garantie
Ontwerp zonder titel (15)

4. Er echt toe doen

Geen werk met weinig waarde, maar écht het verschil maken met leuk en interessant werk. Bij HLB Witlox Van den Boomen maken jouw adviezen direct impact op ondernemers, gesterkt door data science en digitalisering. We werken actief aan duurzaamheid en betrekken je bij de koers van ons kantoor. 

Meer over deze garantie
Ontwerp zonder titel (14)

5. Beste versie van jezelf

Geen losse leermomentjes en warrige workshops, maar gestructureerd werken aan het beste wat jij kunt worden in een hecht team. We stimuleren je dagelijks om het maximale uit jezelf te halen. Bij HLB Witlox Van den Boomen maken we serieus werk van jouw ontwikkeling; zakelijk én privé. 

Meer over deze garantie

Werken bij HLB Witlox Van den Boomen

Wil jij dat ook? Bekijk dan onze vacatures.

Senior Quality Risk Manager

Je kent en beheerst de risico’s en brengt zo onze organisatie veilig vooruit.   

Jouw rol als Senior Quality Risk Manager 

  • Je toetst de risicobeheersing op diverse thema’s en rapporteert daarover aan het auditbestuur, dat daarop kan bijsturen en zo “in control” is. 

  • Je kunt zowel op inhoud als op proces een eerstelijnscontrole professionaliseren in het opzetten, uitvoeren en rapporteren. 

  • Je maakt met je bevindingen verbeterplannen en zet daarbij je inhoudelijke kennis van relevante wet- en regelgeving en je inzicht in de ‘business’ om de belangrijkste risico’s te identificeren in.  

  • Je bent voorbereidend en ondersteunend in de diverse uitvragen van toezichthouders en beroepsorganisatie. 

  • Je coördineert en geeft mede uitvoering aan de Systematische Integriteitsrisico Analyse (SIRA). 

  • Je treedt op als onafhankelijkheidsfunctionaris. 

  • Je beoordeelt en analyseert schendingen binnen de auditpraktijk. 

  • Je houdt het kwaliteitshandboek up-to-date. 

  • Je stelt kwartaalrapportages op en jaarverslag-kwaliteitsbeheersing voor het bestuur van de auditpraktijk. 

  • Je houdt kwaliteitsindicatoren systematisch bij. 

 

In deze uitdagende rol ben je een volwaardig gesprekspartner voor de interne en externe stakeholders. Je creëert draagvlak binnen de organisatie, zodat je jouw veelzijdige en verbindende functie goed kunt uitvoeren. Je neemt actief deel aan verschillende (multidisciplinaire) projecten binnen de organisatie om processen en systemen zo optimaal mogelijk te laten functioneren en speelt zo een belangrijke én gewaardeerde rol in onze organisatie. 

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je directe collega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.  

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde RA-opleiding en minimaal acht jaar ervaring in de accountancy. 

  • Ervaring met het uitvoeren van eerstelijns monitoringsacitiviteiten, risico-inventarisaties en data-analyses. 

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 

  • Affiniteit met vaktechniek, regelgeving en compliance. 

  • Je bent enthousiast, zelfstandig, opbouwend, kwaliteitsgericht, accuraat en analytisch sterk. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis.  

  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Lees meer

Assistent Accountant Pre-Audit

Ontwikkel je snel met bijzondere opdrachten en hulp van je collega's.

Jouw rol als Assistent Accountant Pre-Audit 

  • Je stelt jaarrekeningen op en richt ze in, waaronder het uitvoeren van complexe consolidaties en fiscale posities. 
  • Je verzorgt de fiscale aangiftes en ondersteunt bij de jaarafsluitingen voor en na afloop van het boekjaar. 
  • Je verzorgt samen met je collega’s bedrijfseconomisch en multidisciplinair advies. 

Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als accountant én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben. Naast je normale taken werk je ook aan bijzondere opdrachten, zoals kortstondig detacheren en ondersteunen bij Due Diligence. Samen met je collega’s van verschillende disciplines klaar je de klus en ontwikkel jij jezelf in snel tempo. 

Je team

Je standplaats is Waalre of Rosmalen, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. [Einde van tekstterugloop] 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO-opleiding Accountancy of Bedrijfseconomie. 
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pre (audit is niet vereist). 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je bent sociaal, assertief en analytisch ingesteld en je streeft naar een optimale dienstverlening. 
  • Zowel fulltime als parttime is bespreekbaar. 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige company car regeling en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

Doorgroeimogelijkheden

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  
Lees meer

Ervaren Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk

Help uitdagende ondernemers en enthousiaste collega’s verder.  

Jouw rol als Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk  

  • Je coördineert advieswerkzaamheden binnen ons kantoor en begeleidt (junior) belastingadviseurs. 

  • Je signaleert probleemstellingen, maakt analyses en verzorgt gedegen en kwalitatieve adviezen richting de klant. 

 

Samen geef je nóg sterkere adviezen. Je werkt met collega’s in alle disciplines,  van accountants en corporate finance adviseurs tot de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Met hun hulp en onze digitale voorsprong adviseer jij je klanten nog scherper. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en werk dat ertoe doet! 

 

Je team  

Wil jij werken in Waalre of in Waalwijk? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Zoveel disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. En daar plukken jij en je klanten de vruchten van. 

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 

  • Minimaal 6 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur bij een middelgroot / groot belastingadvieskantoor. 

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel Nederlands als Engels en uitstekende commerciële vaardigheden. 

  • Je bent besluitvaardig, creatief, onafhankelijk, een netwerker, stressbestendig en vakkundig. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus) 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 

  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  


Lees meer
triangle dark triangle light
Ontwerp zonder titel (16)

Carrièremogelijkheden

Carrièremogelijkheden zijn slechts een onderdeel van jouw carrièregarantie. Die zijn er genoeg, aan jou om ze samen met ons te verzilveren. Van audit tot HR, van starter tot senior. Bij HLB Witlox Van den Boomen krijg je alle faciliteiten en de klantenportefeuille van een groot kantoor, met het pragmatisme en persoonlijke karakter van een regionaal kantoor. Ideale omstandigheden om samen met ons jouw carrière te maken. 

Ontwerp zonder titel (17)

Doorgroeimogelijkheden

Denk je aan carrière, dan denk je ook aan doorgroeien. Bij HLB Witlox Van den Boomen krijg je gegarandeerd een baan met doorgroeimogelijkheden. Ontwikkel jezelf bij ons van starter tot senior, zakelijk en persoonlijk, in de breedte en in de diepte. Je werkt als één team nauw samen met andere disciplines. Zo kun je jouw klanten grondig adviseren, kijk je vaker over je eigen vakgebied heen en leer je veel meer.  

Wat werken bij ons zo bijzonder maakt?

Dat kunnen je toekomstige collega’s jou het best vertellen.  
Ontwerp zonder titel (11)

Luc Mourmans

Belastingadviseur

“De multidisciplinaire werkwijze gaf voor mij de doorslag. Hierdoor ontwikkel ik me zowel in de breedte als in de diepte. Iedere dag is anders, dat maakt mijn werk zo leuk!” 

Ontwerp zonder titel (12)

Silke van den Reek

Opdrachtmanager Accountancy & Advies

“Bij HLB Witlox Van den Boomen kan eigenlijk alles. Bijvoorbeeld qua werkplek thuis, op kantoor of bij de klant. Je hebt flexibele werktijden die je zelf kunt indelen. Ik kan werken zoals ik zelf zou willen.”  

Maak jouw carrière bij ons

Bekijk onze vacatures

Wat vinden onze medewerkers?

De cultuurscan van netwerkorganisatie SRA, in augustus 2022 gehouden onder onder onze collega's van Accountancy & Advies, Audit en Belastingadvies, heeft als uitkomsten:

Kwaliteit staat op de agenda

Leidinggevenden zijn benaderbaar 

Men kan zeggen wat men vindt en voelt

Men helpt elkaar gevraagd en ongevraagd

Fouten maken mag

Lees ook de verhalen van collega’s
Foto Michelle

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.