Carrieregarantie Header 1-3

Carrièregarantie 1: Uitdagende klanten

Zie jouw klanten van dichtbij groeien met hulp van jouw adviezen. HLB Witlox Van den Boomen kiest ze erop uit. Ondernemers die betrokken zijn bij hun bedrijf en jou er daarom ook echt bij betrekken. Uitdagend? Zeker. Leerzaam en lonend? Absoluut.

Dit maakt onze klanten uitdagend

  • Ze zien jou als een echte collega  
  • Ze betrekken jou bij hun business 
  • Je werkt snel zelfstandig samen 
  • Je maakt met kleine stappen grote impact 
  • Je leert van verschillende branches 
  • Je helpt bij complexe vraagstukken 

Onze garanties in de praktijk

Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

“Er is meer mogelijk hier dan bij veel andere kantoren. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, waar je ook veel vrijheid voor terugkrijgt.”

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

“In mijn tweede week zat ik al bij mijn eerste klant: een Medisch Specialisten Bestuur in een ziekenhuis. Meteen al een complexe, interessante en mooie omgeving!”  

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

“Van sparren met een Tax Director in de VS tot werken voor een aandeelhouder in Hong Kong. Het gebeurt hier op kantoor in Waalre.”  

Lees het interview
An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

“Hoe moeilijker, hoe leuker. Met teamwork kom je er wel en als het dan is gelukt, kijk je samen met een goed gevoel terug.”

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

“We trekken alleen klanten aan waar we energie van krijgen. Waar we niet even de accountant zijn, maar met wie we als collega’s samenwerken.”

Lees het interview

Tot snel?

Spreken we je snel en werk je snel voor mooie klanten? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Adviseur HRM

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw HRM-kennis.

Jouw rol als Adviseur HRM 

  • Je bent het aanspreekpunt voor HRM-gerelateerde vraagstukken van onze (voornamelijk MKB-)klanten, in met name de regio ‘s-Hertogenbosch/Rosmalen/Schijndel.  
  • Je ondersteunt en adviseert ondernemers, directie en interne HRM-functionarissen van klanten bij diverse vraagstukken zoals functieprofielen, gesprekscyclus, verzuim, (dis)functioneren, ontwikkeling en groei, opleiding en coaching.  
  • Je bent de spin in het web in multidisciplinaire projecten, waarbij je met verschillende collega's - van accountants en juristen tot belastingadviseurs - onze klanten adviseert in een breder perspectief (full service).  

Jouw rol is het kloppende hart van HRM. Naast je adviestaken bouw je proactief bestaande én nieuwe klantrelaties uit voor onze diensten en beheer je onze HRM-diensten op het gebied van vakinhoud en marketing. Een veelzijdige baan in een ambitieuze en warme organisatie, met collega’s die je verder helpen en veel ruimte om het beste uit jezelf te halen!

Je team  
Je standplaats is Rosmalen of Gemert, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line
HRM- en Salarisadvies. De afdeling bestaat uit 45 collega’s, verdeeld over twee sub-teams: HRM-advies en Salarisadvies. Je collega’s zijn er om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.

Dit heb je: 

  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau op het gebied van HRM.  
  • 3-5 jaar relevante werkervaring op het gebied van HRM.  
  • Bij voorkeur ook ervaring in een externe HRM advies- of consultancy-functie.  
  • Je woont in de regio ‘s-Hertogenbosch/Schijndel.  
  • Je bent zowel vakinhoudelijk sterk als adviesgericht.  
  • Je bent zeer klantgericht en streeft naar een 9+ klantbeleving.

Als HRM-adviseur ben je als geen ander in staat om problemen te signaleren, verbanden te leggen en met een passende oplossing te komen. Daarnaast draag je actief bij aan een gezamenlijk resultaat en informeer je uit jezelf klanten en collega’s.

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.

Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Salaris & HRM Advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

 

Medior Strategisch Adviseur

Zet samen met je collega’s ondernemers op de juiste koers.  

Jouw rol als Medior Strategisch Adviseur 

  • Je voert gesprekken met de klant en helpt ze aan focus door een scherpe analyse, die je vertaalt naar concrete oplossingen of doelstellingen. 

  • Je legt de gemaakte afspraken en de afgesproken route accuraat vast in een roadmap 

  • Je faciliteert en coördineert een goede samenwerking met de klant, de betrokken medewerkers en je collega’s. 

  • Je helpt de klant bij het bereiken van zijn/haar strategische doelstellingen door de juiste kennis op het juiste moment in te brengen. 

 

Je bent een generalist, met jouw helicopterview kun je hoofd- en bijzaken scheiden en zo de juiste prioriteiten stellen. Als sparringpartner weet je de uitdagingen van de onderneming en de ondernemer te doorgronden en mee te denken in oplossingen. Samen bepaal je de strategische doelstellingen, die je samen met één van onze projectleiders vertaalt naar een concreet plan van aanpak waarmee de klant de strategie kan implementeren. Zo ben je snel van veel betekenis voor je klant.  

 

Je team  

Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Business Advisory met fijne collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Dankzij onze multidisciplinaire organisatie krijg je steun van meerdere disciplines; van accountants tot corporate finance adviseurs. 

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding in een relevante opleidingsrichting. 

  • Je hebt ruime werkervaring (> 6 jaar) in een commerciële adviesorganisatie, bij voorkeur in een relevant werkveld zoals verandermanagement, strategisch advies of organisatiepsychologie. 

  • Je bent resultaatgericht en stressbestendig. Je staat voor je dienstverlening en zorgt ook voor je eigen resultaat. 

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, organisatiesensitiviteit en bent commercieel gedreven. 

  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels. 

  • De MS Office-pakketten hebben voor jou weinig geheimen. 

  • Je werkt graag samen en verbindt zowel interne als externe partijen met elkaar. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus) 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 

  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Bedrijfsadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  


Meer weten

Junior Belastingadviseur

Help samen met je collega’s ondernemers met belastingadvies vooruit.  

Jouw rol als Junior Belastingadviseur 

  • Je ondersteunt een ervaren collega bij het geven van belastingadviezen en werkt zelfstandig minder complexe adviezen uit.  

  • Je verzamelt informatie ter voorbereiding van complexe belastingadviezen en werkt vastomlijnde onderwerpen en (deel)vraagstukken uit.  

  • Je legt gegevens vast in klantendossiers en stelt (concept)notities en brieven op.  

 

Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als belastingadviseur én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen vanaf het begin al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams.  

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je fiscale collega’s, maar ook van onze accountants, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.   

 

Dit heb je: 

  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 

  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 

  • Je durft bestaande kaders los te laten als je zo tot optimale oplossingen komt voor klanten. 

  • Je hebt doorzettingsvermogen, bent kwaliteitsgericht en initiatiefrijk.  

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus), van €2450 tot €3998. 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 

  • Reiskostenvergoeding. 

  • Onkostenvergoeding of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  


Meer weten
Michelle van Wanrooij - 1120px x 1210px

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.