Carrieregarantie 2 Header 2

Carrièregarantie 2: Multidisciplinair werken

Door de strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen is ons dienstenpalet compleet. Het voordeel van al die disciplines in eigen huis? Je hebt collega’s van andere vakgebieden altijd binnen bereik. Vraagt jouw opdracht om andere expertise? Dan heb je elkaar zo te pakken en los je klantvragen samen nóg beter op. En jij ontwikkelt je zo niet alleen als specialist, maar ook allround. Van accountancy tot HR.  

Dit is multidisciplinair werken bij ons

  • Samenwerken met andere disciplines  
  • Je advies nog completer maken 
  • Even sparren als het moeilijk is 
  • Jezelf breed ontwikkelen  
  • Elkaar inspireren en van elkaar leren 

Het geeft werkplezier. Als het even moeilijk is, motiveer je elkaar en als het goed gaat, vier je het samen.

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

Samenwerken met advocaten en notarissen

Wij onderhouden een strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen. Zij staan ondernemers bij op verschillende rechtsgebieden. Om beroepsregels zijn we gescheiden organisaties, maar wel met één denkwijze. Wat dat betekent voor jou? Dat je intensief samenwerkt met advocaten en notarissen. Makkelijk kunt schakelen. En veel kunt leren. 

De medewerkers van VDB Advocaten Notarissen kijken met andere ogen naar de wereld. Zij herkennen weer andere kansen dan wij. Kansen die we samen met onze klanten invulling geven door te vernieuwen, te veranderen of de weg vrij te maken voor volgende generaties. Door samen te werken, is onze blik nog scherper. We zien wat anderen niet zien. 

Onze garanties in de praktijk

An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

“Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten. De ene is bijvoorbeeld sterk in plannen, de andere in communiceren. Dat komt samen in een team.”  

Lees het interview
Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

“De voordelen? Alle kennis is in huis, ik heb geen externe partijen nodig en kan snel mijn vragen stellen.”  

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

“Dat wij ook juristen in huis hebben, is vrij uniek. Ik leer veel van arbeidsrecht, dat ligt dicht tegen HR aan. Bijvoorbeeld bij ontslag met een vaststellingsovereenkomst. ”  

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

“Bij het opstellen van de jaarrekening en aktes heb ik ook contact met onze accountants, advocaten en notarissen. Dat is wel uniek hier.”  

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

“Zoveel disciplines in huis hebben is leerzaam voor mij en handig voor mijn klanten. Korte lijntjes en compleet advies.” 

Lees het interview
Ontwerp zonder titel (6)

De disciplines waar je mee werkt

Van bedrijfsadvies tot juridisch advies en verder. Teamwork gegarandeerd. 

  • Accountancy en advies 
  • Audit en assurance 
  • Bedrijfsadvies 
  • Belastingadvies 
  • Corporate finance 
  • Data-analyse en innovatie 
  • Estate planning 
  • Internationaal ondernemen 
  • IT-audit en advies 
  • Juridisch advies 
  • Personeel 
  • Notariaat en Advocatuur vanuit onze strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen

Tot snel?

Spreken we je snel en werk je snel samen met andere disciplines? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Junior Belastingadviseur

Help samen met je collega’s ondernemers met belastingadvies vooruit.  
 
Jouw rol als Junior Belastingadviseur 
  • Je ondersteunt een ervaren collega bij het geven van belastingadviezen en werkt zelfstandig minder complexe adviezen uit.  
  • Je verzamelt informatie ter voorbereiding van complexe belastingadviezen en werkt vastomlijnde onderwerpen en (deel)vraagstukken uit.  
  • Je legt gegevens vast in klantendossiers en stelt (concept)notities en brieven op.  
 
Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als belastingadviseur én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen vanaf het begin al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams.  
 
Je team  
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je fiscale collega’s, maar ook van onze accountants, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.   
 
Dit heb je: 
  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je durft bestaande kaders los te laten als je zo tot optimale oplossingen komt voor klanten. 
  • Je hebt doorzettingsvermogen, bent kwaliteitsgericht en initiatiefrijk.  
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus).
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding. 
  • Onkostenvergoeding of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Anita Walraven (+31 881 948 574). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen
Meer weten

Data Analist

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw kennis van data-analyse.
 
Jouw rol als Data Analist 
  • Je adviseert en ondersteunt klanten op bedrijfseconomisch en operationeel vlak.  
  • Je weet hoe je van een grote hoeveelheid data een dashboard bouwt dat de klant begrijpt.  
  • Je helpt met het opzetten en onderhouden van de informatiedashboards, databases en ‘cubes’.  
  • Je kijkt met een kritische blik naar interne en externe dataleveringen, controleert en valideert de data en komt met verbetervoorstellen.  
 
Data-analyse is bij HLB Witlox Van den Boomen volledig geïntegreerd in de dagelijkse werkzaamheden. In die omgeving kun jij meteen vooruit. Je bent nieuwsgierig en stelt jezelf vragen als: lopen de processen bij de klant wel effectief, welke uitzonderingen zie ik? Welke werkzaamheden en analyses zouden er geautomatiseerd kunnen worden? Kan er fraude vastgesteld worden? Je inventariseert de wensen vanuit de organisatie, de benodigde data en maakt nieuwe analyses. Je maakt kwaliteitsafspraken, tekent processen uit, onderzoekt procesmatige knelpunten, geeft advies over het verbeteren van processen, plant en organiseert de door te voeren verbeteringen en bewaakt de voortgang.  
 
Met jouw werk geef je ondernemers richting en help je ze met de juiste beslissingen vooruit!
 
Je team
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line IT-Advies. Daarin krijg je ruim 20 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld richting technische bedrijfskunde, econometrie, wiskunde of informatiemanagement. Of je hebt een andere opleiding afgerond en sterk aantoonbare affiniteit en/of ervaring op het gebied van process mining en data-analyse. 
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. 
  • Een goede basiskennis op het gebied van geautomatiseerde informatiesystemen, denk aan databases als Oracle, Microsoft Dynamics, Exact, SAP, etc.
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling IT-advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Richelle Wesseling (+31 881 948 551). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.
Meer weten

Salarisprofessional

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw expertise.
 
Jouw rol als Salarisprofessional 
  • Je verzorgt de salarisadministratie voor je eigen klantenportefeuille. Liever geen vaste groep klanten? Je kunt ook als specialist je collega’s ondersteunen. 
  • Je verwerkt mutaties in lijn met wet- en regelgeving. 
  • Je adviseert klanten en interne medewerkers bij vragen over loonadministratie en sociale wetgeving. 
  • Je controleert salarisgegevens en verleent service aan onze klanten. 
 
In jouw rol ben je van betekenis voor je klanten en collega’s. Je zorgt voor foutloze salarisadministraties en zoekt elke dag naar kansen om te verbeteren. Je benadert de klant als je zakelijke vriend. Je onderzoekt zijn behoeften en zorgt met jouw service voor tevreden gezichten. Daar krijg je alle ruimte voor en de tools om het beste uit jezelf te halen!
 
Je team  
Je standplaats is Valkenburg, Waalre of Waalwijk, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de businessline Salaris & HRM Advies, met 47 professionals die er zijn om jou te helpen. Je gaat werken in één van de teams salarisadvies.
 
Dit heb je: 
  • HBO werk- en denkniveau. 
  • Afgeronde opleiding PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie) óf je bent bereid om deze te halen. 
  • Enkele jaren relevante ervaring in het vakgebied. 
  • Bij voorkeur kennis van programma’s als AFAS/Loket.nl/Nmbrs. 
  • Online dienstverlening is jou niet vreemd.
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Salaris & HRM Advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Richelle Wesseling (+31 881 948 551). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.
Meer weten
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.