Carrieregarantie Header 2-2

Carrièregarantie 2: Multidisciplinair werken

Door de strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen is ons dienstenpalet compleet. Het voordeel van al die disciplines in eigen huis? Je hebt collega’s van andere vakgebieden altijd binnen bereik. Vraagt jouw opdracht om andere expertise? Dan heb je elkaar zo te pakken en los je klantvragen samen nóg beter op. En jij ontwikkelt je zo niet alleen als specialist, maar ook allround. Van accountancy tot HR.  

Dit is multidisciplinair werken bij ons

  • Samenwerken met andere disciplines  
  • Je advies nog completer maken 
  • Even sparren als het moeilijk is 
  • Jezelf breed ontwikkelen  
  • Elkaar inspireren en van elkaar leren 

Het geeft werkplezier. Als het even moeilijk is, motiveer je elkaar en als het goed gaat, vier je het samen.

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

Samenwerken met advocaten en notarissen

Wij onderhouden een strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen. Zij staan ondernemers bij op verschillende rechtsgebieden. Om beroepsregels zijn we gescheiden organisaties, maar wel met één denkwijze. Wat dat betekent voor jou? Dat je intensief samenwerkt met advocaten en notarissen. Makkelijk kunt schakelen. En veel kunt leren. 

De medewerkers van VDB Advocaten Notarissen kijken met andere ogen naar de wereld. Zij herkennen weer andere kansen dan wij. Kansen die we samen met onze klanten invulling geven door te vernieuwen, te veranderen of de weg vrij te maken voor volgende generaties. Door samen te werken, is onze blik nog scherper. We zien wat anderen niet zien. 

Onze garanties in de praktijk

An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

“Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten. De ene is bijvoorbeeld sterk in plannen, de andere in communiceren. Dat komt samen in een team.”  

Lees het interview
Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

“De voordelen? Alle kennis is in huis, ik heb geen externe partijen nodig en kan snel mijn vragen stellen.”  

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

“Dat wij ook juristen in huis hebben, is vrij uniek. Ik leer veel van arbeidsrecht, dat ligt dicht tegen HR aan. Bijvoorbeeld bij ontslag met een vaststellingsovereenkomst. ”  

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

“Bij het opstellen van de jaarrekening en aktes heb ik ook contact met onze accountants, advocaten en notarissen. Dat is wel uniek hier.”  

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

“Zoveel disciplines in huis hebben is leerzaam voor mij en handig voor mijn klanten. Korte lijntjes en compleet advies.” 

Lees het interview
Ontwerp zonder titel (6)

De disciplines waar je mee werkt

Van bedrijfsadvies tot juridisch advies en verder. Teamwork gegarandeerd. 

  • Accountancy en advies 
  • Audit en assurance 
  • Bedrijfsadvies 
  • Belastingadvies 
  • Corporate finance 
  • Data-analyse en innovatie 
  • Estate planning 
  • Internationaal ondernemen 
  • IT-audit en advies 
  • Juridisch advies 
  • Personeel 
  • Notariaat en Advocatuur vanuit onze strategische alliantie met VDB Advocaten Notarissen

Tot snel?

Spreken we je snel en werk je snel samen met andere disciplines? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Secretaresse

Help onze klanten en je collega’s als spil van de organisatie. 

Jouw rol als Secretaresse 

  • Je geeft onze gasten een warm welkom, zowel telefonisch als op kantoor. Je verzorgt het telefoonverkeer, de postbehandeling en verricht facilitaire diensten zoals het reserveren van spreekkamers, lunchen en het bestellen en beheren van kantoorartikelen. 

  • Je ondersteunt bij het verwerken van jaarstukken voor onze accountants en fiscalisten en bewaakt de termijnen voor het deponeren en sluiten van dossiers op ons klantportaal. 

  • Je houdt onze (online) tools en systemen up-to-date en richt ze in door zelfstandig e-mails te verwerken vanuit de Helpdesk voor klanten en medewerkers voor het gebruik van onze tools. 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor adviseurs met ad hoc-vragen en zorgt voor correcte digitale dossiervorming volgens onze kantoorrichtlijnen.  

  • Je maakt uitgaande correspondentie verzendklaar, bewaakt onze huisstijl en controleert op correct gebruik van de Nederlandse en Engelse taal. 

  • Je verwerkt het on- en offboarden van klanten en medewerkers. 

  • Je ondersteunt bij agendabeheer; het plannen en voorbereiden van vergaderingen en het boeken van vluchten en hotels. 

  • Je helpt bij interne events. 

 

In jouw veelzijdige rol krijg je veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden. Je kunt jezelf zowel professioneel als persoonlijk nog verder ontwikkelen met hulp van onze Academy, vol opleidingen en trainingen. We werken in een fijne sfeer met elkaar samen en doen werk dat ertoe doet: met veel impact voor onze klanten en voor een gezonde, eerlijke maatschappij en economie. 

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Business supportmet 35 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.  

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde MBO 4-opleiding. 

  • Ervaring met het uitvoeren van ondersteunende en/of secretariële werkzaamheden. 

  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. 

  • Zeer goede kennis van en makkelijk kunnen werken met MS Office-applicaties en functiespecifieke software-applicaties. 

  • Je bent kwaliteitsgericht, tactvol en een echte teamplayer. 

 

Klantgerichtheid is voor jou een vanzelfsprekendheid. Je anticipeert op behoeften van klanten en hebt een hoge servicebereidheid. Ook blijf je doelmatig handelen bij veranderende omstandigheden, taken en mensen.  

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop 

  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Business support, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Meer weten

Data Analist

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw kennis van data-analyse.

 

Jouw rol als Data Analist 

  • Je adviseert en ondersteunt klanten op bedrijfseconomisch en operationeel vlak.  
  • Je weet hoe je van een grote hoeveelheid data een dashboard bouwt dat de klant begrijpt.  
  • Je helpt met het opzetten en onderhouden van de informatiedashboards, databases en ‘cubes’.  
  • Je kijkt met een kritische blik naar interne en externe dataleveringen, controleert en valideert de data en komt met verbetervoorstellen.  

 

Data-analyse is bij HLB Witlox Van den Boomen volledig geïntegreerd in de dagelijkse werkzaamheden. In die omgeving kun jij meteen vooruit. Je bent nieuwsgierig en stelt jezelf vragen als: lopen de processen bij de klant wel effectief, welke uitzonderingen zie ik? Welke werkzaamheden en analyses zouden er geautomatiseerd kunnen worden? Kan er fraude vastgesteld worden? Je inventariseert de wensen vanuit de organisatie, de benodigde data en maakt nieuwe analyses. Je maakt kwaliteitsafspraken, tekent processen uit, onderzoekt procesmatige knelpunten, geeft advies over het verbeteren van processen, plant en organiseert de door te voeren verbeteringen en bewaakt de voortgang.  

Met jouw werk geef je ondernemers richting en help je ze met de juiste beslissingen vooruit!

 

Je team

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line IT-Advies. Daarin krijg je ruim 20 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld richting technische bedrijfskunde, econometrie, wiskunde of informatiemanagement. Of je hebt een andere opleiding afgerond en sterk aantoonbare affiniteit en/of ervaring op het gebied van process mining en data-analyse. 
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. 
  • Een goede basiskennis op het gebied van geautomatiseerde informatiesystemen, denk aan databases als Oracle, Microsoft Dynamics, Exact, SAP, etc.

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling IT-advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Meer weten

Salarisprofessional

 

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw expertise.

 

Jouw rol als Salarisprofessional 

  • Je verzorgt de salarisadministratie voor je eigen klantenportefeuille. Liever geen vaste groep klanten? Je kunt ook als specialist je collega’s ondersteunen. 
  • Je verwerkt mutaties in lijn met wet- en regelgeving. 
  • Je adviseert klanten en interne medewerkers bij vragen over loonadministratie en sociale wetgeving. 
  • Je controleert salarisgegevens en verleent service aan onze klanten. 

 

In jouw rol ben je van betekenis voor je klanten en collega’s. Je zorgt voor foutloze salarisadministraties en zoekt elke dag naar kansen om te verbeteren. Je benadert de klant als je zakelijke vriend. Je onderzoekt zijn behoeften en zorgt met jouw service voor tevreden gezichten. Daar krijg je alle ruimte voor en de tools om het beste uit jezelf te halen!

 

Je team  

Je standplaats is Valkenburg, Waalre of Waalwijk, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de businessline Salaris & HRM Advies, met 47 professionals die er zijn om jou te helpen. Je gaat werken in één van de teams salarisadvies.

 

Dit heb je: 

  • HBO werk- en denkniveau. 
  • Afgeronde opleiding PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie). 
  • Enkele jaren relevante ervaring in het vakgebied. 
  • Bij voorkeur kennis van programma’s als AFAS/Loket.nl/Nmbrs. 
  • Online dienstverlening is jou niet vreemd.

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Salaris & HRM Advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

 

Meer weten
Michelle van Wanrooij - 1120px x 1210px

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.