Carrieregarantie Header 3-2

Carrièregarantie 3: Flexibele voorwaarden

Jij staat bij ons aan het stuur van je eigen carrière. Wat vind jij in deze fase van je leven belangrijk? Variabele werktijden? Ruimte om werk en zorg te combineren? Wil je ontdekken wat er nog meer is of doorgroeien binnen jouw vakgebied? Wil je werken vanuit huis of op workation in het buitenland? HLB Witlox Van den Boomen beweegt met je mee. Zo blijf je gelukkig in je baan.  

Dit maakt onze voorwaarden flexibel

  • Zelf in overleg met je team je uren indelen   
  • Werken vanuit huis, op kantoor en bij klanten 
  • Doorgroeien binnen en buiten je vakgebied 
  • 30 vakantiedagen en feestdagen ruilen 
  • Ruimte voor jouw wensen op elk moment 

Thuiswerken of een half jaar reizen? Flexibel werken is de norm bij ons. Als je het initiatief neemt, dan kan het.

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

Onze garanties in de praktijk

An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

“Ik vind afwisseling leuk en leer graag nieuwe dingen. Dat heb ik aangegeven en nu leer ik meer over recruitment bij onze afdeling HR.”  

Lees het interview
Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

“De belangrijkste voor mij: ruimte om door te groeien. Ik ben hier vijf jaar geleden als stagiair binnengekomen en ben nu manager van het team.”  

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

“Ik kan flexibel werken in plaats én tijd. Op kantoor, thuis, of bij een klant. En de ene dag een uurtje meer, de andere dag een uurtje minder; als je je uren maar maakt.” 

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

“Er gaat een collega in Australië werken en reizen en een andere collega gaat overwinteren in Thailand. Als je het wil, kun je het hier regelen.”  

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

“Ik werk 3 dagen in Schijndel en 2 in mijn woonplaats Houten. Mijn reiskosten worden vergoed en ik heb 30 vakantiedagen. Blij mee!” 

Lees het interview
Ontwerp zonder titel (13)

Jouw flexibele voorwaarden

Van 30 vakantiedagen tot zelf je uren indelen. Ruimte gegarandeerd. 

  • Working is an activity, not a place: werken waar je wil 
  • Aandacht voor jouw duurzame inzetbaarheid 
  • Goede beloningsstructuur en vergoedingen 
  • Feestdagen ruilen voor andere verlofdagen 
  • 30 vakantiedagen en auto van de zaak 
Ontdek alle voorwaarden bij jouw vacature

Tot snel?

Spreken we je snel en werk je ook snel zo flexibel? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Corporate Recruiter

Werf ervaren talent en zorg zo voor de groei van ons kantoor.

 

Jouw rol als Corporate Recruiter 

  • Je adviseert onze hiring managers over de wervingsstrategie en wervingsaanpak.  
  • Je denkt proactief mee over het inzetten van de juiste arbeidscommunicatie en voor de doelgroep aansprekende content.  
  • Je voert selectiegesprekken en neemt assessments af op persoonlijkheid en cognitief niveau.  
  • Je schrijft wervende vacatureteksten en bedenkt creatieve content voor social media.  
  • Je werkt mee aan projecten zoals refferal recruitment, het vergroten van ambassadeurschap en candidate expierence 

 

In jouw rol heb je veel contact en weet je vlot te schakelen tussen je verschillende gesprekspartners van onze business lines. Je leidt organisatiebrede HR-projecten op expertisevelden, zoals compensation & benefits, performance management, duurzame inzetbaarheid, HR analytics, learning & development. Een HR-functie waar alles in zit!

 

Je team  

Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Business Support. Het P&O-team bestaat uit circa 20 collega’s, die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. We hebben oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling en investeren graag in jouw talenten.

 

Dit heb je: 

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of recente werkervaring. 
  • Bij voorkeur minimaal 4 jaar werkervaring in het bedrijfsleven/zakelijke dienstverlening. 
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar en woont in de omgeving van Eindhoven/'s-Hertogenbosch. 
  • Je bent communicatief vaardig en kunt jouw enthousiasme overbrengen op de arbeidsmarkt en je interne collega's. 
  • Je bent proactief, communicatief vaardig en kan goed het overzicht bewaren.  
  • Je bent resultaatgericht en gaat voor een optimale candidate experience.   
  • Bovenal ben je een doorpakker, flexibel en schakel je graag en snel met collega’s in onze jonge en dynamische organisatie.

Als Talent Acquisition Specialist stel je hoge eisen aan de kwaliteit van je diensten en handel je er ook naar. Daarnaast ben je een kei in het bewaken van de voortgang van procedures en stuur je actief bij.

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Business support, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Junior Controller

Help samen met je collega’s ondernemers aan betere beslissingen.  

Jouw rol als Junior Controller 

  • Je pakt vraagstukken van diverse klanten uit verschillende branches zelfstandig of samen met de andere controllers op. 

  • Je rapporteert tijdig over de periodecijfers, doet interne controles en maakt analyses met onze (online) tools. 

  • Op basis van deze analyses adviseer je jouw klanten, zodat zij betere beslissingen kunnen nemen en als onderneming kunnen groeien. 

 

Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als controller én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams. Door jouw kennis van de systemen ben je een goede sparringpartner en vraagbaak voor klanten en collega’s. 

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Accountancy en advies met ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je krijgt steun van je accountancycollega’s, maar ook van fiscalisten tot corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.   

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO-opleiding Accountancy, Bedrijfseconomie of Finance & Control. 

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 

  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende administraties zonder je accuratesse te verliezen. 

  • Je bent accuraat en proactief en kunt goed plannen en samenwerken. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus), van €2.450 tot €3.850 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Meer weten

Medior Strategisch Adviseur

Zet samen met je collega’s ondernemers op de juiste koers.  

Jouw rol als Medior Strategisch Adviseur 

  • Je voert gesprekken met de klant en helpt ze aan focus door een scherpe analyse, die je vertaalt naar concrete oplossingen of doelstellingen. 

  • Je legt de gemaakte afspraken en de afgesproken route accuraat vast in een roadmap 

  • Je faciliteert en coördineert een goede samenwerking met de klant, de betrokken medewerkers en je collega’s. 

  • Je helpt de klant bij het bereiken van zijn/haar strategische doelstellingen door de juiste kennis op het juiste moment in te brengen. 

 

Je bent een generalist, met jouw helicopterview kun je hoofd- en bijzaken scheiden en zo de juiste prioriteiten stellen. Als sparringpartner weet je de uitdagingen van de onderneming en de ondernemer te doorgronden en mee te denken in oplossingen. Samen bepaal je de strategische doelstellingen, die je samen met één van onze projectleiders vertaalt naar een concreet plan van aanpak waarmee de klant de strategie kan implementeren. Zo ben je snel van veel betekenis voor je klant.  

 

Je team  

Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Business Advisory met fijne collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Dankzij onze multidisciplinaire organisatie krijg je steun van meerdere disciplines; van accountants tot corporate finance adviseurs. 

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding in een relevante opleidingsrichting. 

  • Je hebt ruime werkervaring (> 6 jaar) in een commerciële adviesorganisatie, bij voorkeur in een relevant werkveld zoals verandermanagement, strategisch advies of organisatiepsychologie. 

  • Je bent resultaatgericht en stressbestendig. Je staat voor je dienstverlening en zorgt ook voor je eigen resultaat. 

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, organisatiesensitiviteit en bent commercieel gedreven. 

  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels. 

  • De MS Office-pakketten hebben voor jou weinig geheimen. 

  • Je werkt graag samen en verbindt zowel interne als externe partijen met elkaar. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus) 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 

  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Bedrijfsadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  


Meer weten
Michelle van Wanrooij - 1120px x 1210px

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.