Maak impact op klanten en collega’s met jouw onderzoekskills.
Jouw rol als CDD Analist
- Je doet onderzoek naar nieuwe en bestaande klanten op basis van wet- en regelgeving. Dit kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten zijn.
- Je analyseert bestaande klantgegevens, raadpleegt aanvullende bronnen en stelt duidelijke rapporten op met jouw bevindingen.
- Je draagt bij aan trainingen en workshops om collega’s bewust te maken van klantrisico’s.
-
In jouw rol krijg je veel ruimte. Je deelt zelf je uren in en bent vrij om ook verbetervoorstellen te doen en uit te voeren. Daarin sta je niet alleen; je werkt samen met klantverantwoordelijke adviseurs en andere afdelingen binnen onze multidisciplinaire organisatie. Zo doe je samen werk dat ertoe doet: met grote impact voor onze klanten en voor onze maatschappij.
Je team
Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij het CDD- team, een team in opbouw onder leiding van onze directeur QRM. Onderdeel van de business line Business support met collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je directe collega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.
Dit heb je:
- HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of recente werkervaring.
- Aantoonbare kennis van de Wwft en Sanctiewet of ervaring als CDD/KYC-analist bij een financiële instelling, bank of commerciële dienstverlener.
- Je bent analytisch, zorgvuldig en kunt kort en bondig rapporteren.
- Bovenal ben je een doorpakker, flexibel inzetbaar en schakel je graag en snel met collega’s in een jonge en dynamische organisatie.
- Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar.
Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je diensten en handelt daar ook naar. Daarnaast ben je een kei in het bewaken van de voortgang van procedures en neem je een actieve houding aan in de bijsturing.
Dit krijg je:
- Marktconform salaris (plus).
- 30 vrije dagen (op fulltime basis).
- De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).
- De mogelijkheid om feestdagen te ruilen.
- Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis.
- Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding.
- Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt.
- Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat.
- Onze 5 carrièregaranties.
- Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
Doorgroeimogelijkheden
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Business support, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons:
- Je werkt voor mooie, uitdagende klanten
- Je werkt samen in multidisciplinaire teams
- Je werkt flexibel in tijd en locatie
- Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten
- Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Kim Verbeek (+31 881 948 136). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.