Carrieregarantie 2 Header 4

Carrièregarantie 4: Er echt toe doen

Jij doet ertoe én je werk doet ertoe. Bij HLB Witlox Van den Boomen voel je veel waardering van zowel je collega's als je klanten. Je speelt al snel een hoofdrol in je team en maakt met jouw complete adviezen meteen een groot verschil voor de ondernemers die je helpt.  

Dit maakt jouw baan van betekenis

  • Je helpt ondernemers vrij te ondernemen   
  • Je maakt in kleine stappen grote impact 
  • Je werkt voor klanten die jou als collega zien 
  • Je collega’s staan naast je en achter je 
  • Je voegt al vanaf de start veel waarde toe  

Je doet ertoe voor de klant én voor je collega’s. Je kan hier het verschil maken bij klanten en binnen je team.

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

Duurzaam denken en doen

HLB Witlox Van den Boomen werkt samen met GreenbyBlue actief aan duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen. We gaan zuinig om met grondstoffen en energie. Diversiteit en inclusiviteit, vitaliteit en duurzame inzetbaarheid staan hoog op de agenda. En zeker zo belangrijk: we helpen onze klanten daar ook bij door hun duurzaamheidsparagraaf op de juiste wijze in te vullen. We staan daarin bovenaan in de lijst van de top 15 kantoren in onze branche. 

Maximaal betrokken

We vinden het belangrijk dat je meepraat en meedenkt over belangrijke thema's en de koers van ons kantoor. Daar maken we ruimte voor met ons Professional Board en het HLB WVDB Café. Stuur mee op thema's als strategie, identiteit, begroting en resultaten. Zo wissel je ervaringen en ideeën uit, leer je elkaar nog beter kennen en lever je een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van ons kantoor en de dienstverlening aan onze klanten.

Onze garanties in de praktijk

An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

"Als accountants geven we gebruikers van een jaarrekening de zekerheid dat alles klopt. Zo dragen we bij aan een rechtvaardige en eerlijke maatschappij."

Lees het interview
Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

"Ik voel me verantwoordelijk voor de financiële transformatie van ondernemers die ik help. Dat geeft ze rust, focus en ruimte om te kunnen groeien."  

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

"In een klein team kun je nog sneller belangrijk zijn. En van klanten krijg je veel waardering, ze kunnen na jouw werk weer vooruit!"  

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

"Met ons advies dragen we bij aan een betere economie, meer welvaart en een beter leven voor veel mensen."

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

"Laatst attendeerde ik een klant op een tekortkoming in een bedrijfsproces. Dat waardeerde hij heel erg - en dat gaf mij weer extra motivatie." 

Lees het interview

Ertoe doen voor ondernemers

Van champagne tot complimenten. Waardering gegarandeerd.
Lees onderstaande klantverhalen.
Quote Highlight  HLB Witlox Van den Boomen
Door de hulp van HLB Witlox Van den Boomen hebben we op tijd geprofiteerd van de gunstige bedrijfsopvolgingsregeling.
Jules en Louis Keyzer
Stratumse Apotheek
Lees het klantverhaal
Fons Verbunt - DGA BF Global Group   (2)
Dankzij de ondersteuning van HLB Witlox Van den Boomen focussen wij ons volledig op onze core business.
Fons Verbunt
DGA BF Global Group
Lees het klantverhaal

Tot snel?

Spreken we je snel en doe jij er ook snel toe in je werk? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Controleleider Audit

Help klanten en coach collega’s met jouw ervaring in auditing.
 
Jouw rol als Controleleider Audit 
  • Je helpt met het plannen en uitvoeren van audit-opdrachten, het terugkoppelen daarvan naar klanten en het tijdig inschakelen van andere professionals. 
  • Je denkt kritisch na over alle mogelijkheden en wat voor soort werkzaamheden we moeten verrichten tijdens onze audit. 
  • Je coacht de minder ervaren collega’s in de auditpraktijk en werkt in teams samen met andere disciplines.
  • In jouw rol werk je veel samen. Je wordt getraind en actief betrokken bij advisering in fiscaliteiten en je zet die kennis ook in bij andere disciplines. Zo werk je bijvoorbeeld samen met belastingadviseurs, HR-adviseurs en juridische adviseurs, maar ook met collega’s van het notariaat of advocatuur. Ook neem je deel aan verschillende overlegvormen, zoals het vaktechnisch overleg. Een leuke, leerzame baan in een ambitieuze en warme organisatie!
 
Je team  
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde HBO- en/of WO-opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy. 
  • Afgeronde RA-opleiding of studerende voor RA. 
  • Ruime werkervaring in de accountancy. 
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.   
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  • Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  • Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  • Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  • Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  • Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Richelle Wesseling (+31 881 948 551). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten

Ervaren Assistent Accountancy en Advies

Werk samen aan kloppende cijfers voor uitdagende ondernemers.  
 
Jouw rol als Ervaren Assistent Accountant 
  • Je werkt onder begeleiding van een opdrachtleider voor onze klanten aan o.a. het opstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften en bijzondere (deel)opdrachten.  
  • Je assisteert bij het opstellen van tussentijdse cijfers en begrotingen en het beoordelen ervan.  
  • Je neemt deel aan diverse overlegvormen en werkt nauw samen met andere disciplines: leuk en leerzaam voor jou, goed voor je opdrachtgevers! 
Jouw rol is ideaal om met jouw ervaring verder te groeien, als professional én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy door met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams.  
 
Je team
Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Accountancy en advies. Daarin krijg je ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. 
 
Dit heb je:
  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding Accountancy of Bedrijfseconomie en studerend voor de opleiding tot AA.  
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring. 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.  
  • Je bent enthousiast, gedreven, accuraat en analytisch.  
  • Affiniteit met het Midden- en Kleinbedrijf is een pre. 
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus) 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Anita Walraven (+31 881 948 574). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten

CDD Analist

Maak impact op klanten en collega’s met jouw onderzoekskills.  
 
Jouw rol als CDD Analist 
  • Je doet onderzoek naar nieuwe en bestaande klanten op basis van wet- en regelgeving. Dit kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten zijn.  
  • Je analyseert bestaande klantgegevens, raadpleegt aanvullende bronnen en stelt duidelijke rapporten op met jouw bevindingen.  
  • Je draagt bij aan trainingen en workshops om collega’s bewust te maken van klantrisico’s.  
  •  
In jouw rol krijg je veel ruimte. Je deelt zelf je uren in en bent vrij om ook verbetervoorstellen te doen en uit te voeren. Daarin sta je niet alleen; je werkt samen met klantverantwoordelijke adviseurs en andere afdelingen binnen onze multidisciplinaire organisatie. Zo doe je samen werk dat ertoe doet: met grote impact voor onze klanten en voor onze maatschappij. 
 
Je team  
Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij het CDD- team, een team in opbouw onder leiding van onze directeur QRM. Onderdeel van de business line Business support met collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je directe collega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.  
 
Dit heb je: 
  • HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of recente werkervaring.   
  • Aantoonbare kennis van de Wwft en Sanctiewet of ervaring als CDD/KYC-analist bij een financiële instelling, bank of commerciële dienstverlener.  
  • Je bent analytisch, zorgvuldig en kunt kort en bondig rapporteren.  
  • Bovenal ben je een doorpakker, flexibel inzetbaar en schakel je graag en snel met collega’s in een jonge en dynamische organisatie. 
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar. 
Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je diensten en handelt daar ook naar. Daarnaast ben je een kei in het bewaken van de voortgang van procedures en neem je een actieve houding aan in de bijsturing.   
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Business support, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Kim Verbeek (+31 881 948 136). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag.
Welke dan ook.

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.