Ik begon als stagiair, nu ben ik manager.

Edwin Sprangers kwam in 2017 als stagiair binnen bij HLB Witlox Van den Boomen. Hij werd oproepkracht, studeerde af op ICT & Business en werd Business Analist. In vijf jaar groeide hij door tot manager Business Innovation. Edwin: “Dat bewijst wel dat je hier de ruimte krijgt om door te groeien.” 

Edwin Sprangers - 1120x1216

Edwin Sprangers

is Manager Business Innovation en is sinds 2017 werkzaam bij HLB Witlox Van den Boomen

Als Manager Business Innovation zoekt Edwin met zijn team naar oplossingen om processen zoveel mogelijk te automatiseren. Voor klanten, maar ook voor collega’s: “Hoe loopt het nu, hoe ziet het proces eruit? En wat is er mogelijk om het efficiënter in te richten? Ik vind de uitdaging het grootst als er veel tijdwinst te boeken is en het werk slimmer en beter wordt. Dan kunnen we ook het meest onze toegevoegde waarde laten zien.”

De meerwaarde van multidisciplinair 

Samen met het team pakt Edwin een compleet proces beet en raakt zo alle vlakken in een bedrijfsvoering. Zo heeft hij intern ook contact met alle disciplines, van data-analyse tot HR. “Dat is heel leerzaam. Ik weet nu zoveel van andere disciplines, dat ik een intake helemaal zelf kan doen en kan bepalen welke afdelingen een klant nodig heeft. Na vijf jaar ken ik veel van mijn collega’s bij naam en weet ik wie ik waarvoor moet hebben.”

Vrijheid op verschillende vlakken

Edwin is blij met de flexibele voorwaarden bij HLB Witlox Van den Boomen. Vrijheid in zijn werk ervaart hij in verschillende vormen. “Het maakt niet uit wanneer je start, als je maar het afgesproken resultaat haalt. Dat kwam goed uit met mijn verhuizing bijvoorbeeld. Daarnaast krijgen we ook veel vrijheid voor onze eigen R&D. We onderzoeken updates en nieuwe oplossingen en blijven zo bij met de technologie. Ook voor je ontwikkeling is veel aandacht; er zijn veel opleidingsmogelijkheden en ze luisteren goed naar wat je wil.”

 

Zin om te werken

Wanneer Edwin de beste versie van zichzelf is? “Als ik ‘s ochtends denk: ik mag weer werken! Mijn beste kant laat ik zien als ik zin heb om te werken. De ene keer is dat in de ochtend, de andere keer in de avond.” Naast zin om te werken, heeft Edwins werk ook zin: “We willen graag werken voor klanten waar we met ons werk veel voor kunnen betekenen. Ik voel me verantwoordelijk voor de financiële digitale transformatie van ondernemers. Ons werk geeft ze de rust, focus en ruimte voor groei.”

Professioneel en privé

Edwin heeft in vijf jaar een grote groeispurt gemaakt en zich in brede zin ontwikkeld: “Als manager heb ik er laatst voor gekozen om me te ontwikkelen op het gebied van efficiënt leiderschap. Ik behoud graag ons team in een leuke werksfeer. Via onze Academy heb ik veel vaardigheden geleerd waar ik ook privé veel aan heb. Zo heb ik ook geleerd over mijn eigen brein, hoe ik beter kan slapen en mijn werk kan loslaten. Er is hier oog voor wat jij wil leren en bereiken.”

Wil jij ook de carrièregaranties van Edwin?

Ontdek de 5 carrièregaranties van HLB Witlox Van den Boomen en vind jouw baan bij de nieuwste vacatures.   

Data Analist

Help uitdagende ondernemers vooruit met jouw kennis van data-analyse.
 
Jouw rol als Data Analist 
  • Je adviseert en ondersteunt klanten op bedrijfseconomisch en operationeel vlak.  
  • Je weet hoe je van een grote hoeveelheid data een dashboard bouwt dat de klant begrijpt.  
  • Je helpt met het opzetten en onderhouden van de informatiedashboards, databases en ‘cubes’.  
  • Je kijkt met een kritische blik naar interne en externe dataleveringen, controleert en valideert de data en komt met verbetervoorstellen.  
 
Data-analyse is bij HLB Witlox Van den Boomen volledig geïntegreerd in de dagelijkse werkzaamheden. In die omgeving kun jij meteen vooruit. Je bent nieuwsgierig en stelt jezelf vragen als: lopen de processen bij de klant wel effectief, welke uitzonderingen zie ik? Welke werkzaamheden en analyses zouden er geautomatiseerd kunnen worden? Kan er fraude vastgesteld worden? Je inventariseert de wensen vanuit de organisatie, de benodigde data en maakt nieuwe analyses. Je maakt kwaliteitsafspraken, tekent processen uit, onderzoekt procesmatige knelpunten, geeft advies over het verbeteren van processen, plant en organiseert de door te voeren verbeteringen en bewaakt de voortgang.  
 
Met jouw werk geef je ondernemers richting en help je ze met de juiste beslissingen vooruit!
 
Je team
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line IT-Advies. Daarin krijg je ruim 20 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld richting technische bedrijfskunde, econometrie, wiskunde of informatiemanagement. Of je hebt een andere opleiding afgerond en sterk aantoonbare affiniteit en/of ervaring op het gebied van process mining en data-analyse. 
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. 
  • Een goede basiskennis op het gebied van geautomatiseerde informatiesystemen, denk aan databases als Oracle, Microsoft Dynamics, Exact, SAP, etc.
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling IT-advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Richelle Wesseling (+31 881 948 551). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.
Meer weten

Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk

Help succesvolle nationale en internationale bedrijven met fiscaal advies.  
 
Jouw rol als Belastingadviseur Internationale Adviespraktijk 
  • Je adviseert over (internationale) herstructureringen en implementeert ze. 
  • Je adviseert over transfer pricing en o.a. over vennootschaps- en inkomstenbelasting. 
  • Je onderhoudt zelfstandig contacten, zowel extern met de klant als intern met collega’s uit binnen- en buitenland. 
 
Je bent een volwaardig gesprekspartner en adviseur, al helemaal met je collega’s in alle disciplines. Van accountants en corporate finance adviseurs tot de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Met hun hulp en onze digitale voorsprong adviseer jij je klanten nog scherper en met jouw kennis coach je de junior Belastingadviseurs en beoordeel je hun gemaakte adviezen. 
 
Je team  
Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Zoveel disciplines in huis, dat is uniek in onze branche. En daar plukken jij en je klanten de vruchten van. 
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 
  • Minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur bij een middelgroot / groot belastingadvieskantoor. 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel Nederlands als Engels en uitstekende commerciële vaardigheden. 
  • Je durft bestaande kaders los te laten om tot optimale oplossingen te komen voor de klant. 
  • Je hebt doorzettingsvermogen, bent kwaliteitsgericht en initiatiefrijk. 
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus) 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Kim Verbeek (+31 881 948 136). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen.
Meer weten

Controleleider Audit

Help klanten en coach collega’s met jouw ervaring in auditing.
 
Jouw rol als Controleleider Audit 
  • Je helpt met het plannen en uitvoeren van audit-opdrachten, het terugkoppelen daarvan naar klanten en het tijdig inschakelen van andere professionals. 
  • Je denkt kritisch na over alle mogelijkheden en wat voor soort werkzaamheden we moeten verrichten tijdens onze audit. 
  • Je coacht de minder ervaren collega’s in de auditpraktijk en werkt in teams samen met andere disciplines.
  • In jouw rol werk je veel samen. Je wordt getraind en actief betrokken bij advisering in fiscaliteiten en je zet die kennis ook in bij andere disciplines. Zo werk je bijvoorbeeld samen met belastingadviseurs, HR-adviseurs en juridische adviseurs, maar ook met collega’s van het notariaat of advocatuur. Ook neem je deel aan verschillende overlegvormen, zoals het vaktechnisch overleg. Een leuke, leerzame baan in een ambitieuze en warme organisatie!
 
Je team  
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde HBO- en/of WO-opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy. 
  • Afgeronde RA-opleiding of studerende voor RA. 
  • Ruime werkervaring in de accountancy. 
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus). 
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.   
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  • Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  • Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  • Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  • Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  • Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Richelle Wesseling (+31 881 948 551). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.