Ik kan ook alle andere leuke dingen doen.

Reizen, CrossFitten, hardlopen, eropuit met vrienden en met haar vriend - en dan ook nog het huishouden. Junior Adviseur HRM Danique Gruithuijzen wil alle ballen hooghouden. “En dat kan gelukkig heel goed met mijn baan.”

Danique Gruithuijzen - 1120x1216

Danique Gruithuijzen

is sinds december 2021 Junior Adviseur HRM bij HLB Witlox Van den Boomen

Danique en haar vriend werken allebei, maar vinden vrij zijn ook heel lekker. “We vinden vakantiedagen wel belangrijk ja. We gaan graag op vakantie en op reis. Met 30 vakantiedagen is die ruimte er.” Ook buiten die vakantiedagen kan Danique haar werk vrij indelen: “Ik kan flexibel werken in plaats én tijd. Op kantoor, thuis, of bij een klant. En ook qua start- en eindtijd, het maakt bijvoorbeeld niet uit of ik nu om 7 uur of om 9 uur start.”

Doorgroeien door te doen

De vrijheid in haar baan is niet de enige belangrijke voorwaarde voor Danique: “Dat is voor mij ook ontwikkeling en goed kunnen doorgroeien naar medior en senior adviseur.” Al in haar eerste maand mocht ze als junior meteen een groot project oppakken. “In het ziekenhuis, een complexe omgeving. Ik werd in het diepe gegooid, dat werkt voor mij persoonlijk wel prettig. Je kan vaak meer dan je denkt, daar word je zelfverzekerder van.”

HR++

Danique ontwikkelt zich als een HR-generalist, mede dankzij haar collega’s: “Omdat HLB Witlox Van den Boomen alle belangrijke diensten aanbiedt, werk ik ook samen met collega’s van verschillende disciplines. Het is vrij uniek dat we een strategische alliantie hebben met advocaten en notarissen. Ik denk dat ik tot nu toe het meest leer van arbeidsrecht, dat ligt dicht tegen HR aan. Zo leer ik onder andere hoe het werkt bij uitdiensttreding van medewerkers, rekening houdend met opzegtermijnen en transitievergoeding. Naast dat ik veel van mijn collega’s leer, heb ik ook makkelijk en snel contact met ze. En dat is voor klanten ook fijn. Door samen te werken met meerdere disciplines adviseren we onze klanten beter en wordt mijn werk interessanter."

 

Verschil maken

Voor Danique heeft haar baan betekenis op twee fronten: “Je doet ertoe voor de klant én voor je collega’s. Je kan hier het verschil maken bij klanten en binnen je team. Het voordeel van een klein team is dat je nog sneller belangrijk kunt zijn. En van klanten krijg je veel waardering. Laatst kreeg ik nog complimenten van een klant. De HR-manager was op vakantie, toen een moeilijke HR-casus voorbijkwam. Na mijn hulp kreeg ik te horen: “Bedankt, hier kan ik echt verder mee. Fijn om zo te sparren!”.

Alle ballen hoog

Jezelf kunnen ontwikkelen bij je werkgever klinkt vanzelfsprekend, maar was het voor Danique niet: “In mijn vorige functie waren er minder mogelijkheden om door te groeien naar een brede HR-rol. Deze mogelijkheid heb ik nu wel. Ik volg de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL), dat werd meteen gestimuleerd.” Elke twee weken spreekt Danique de Talent Coach voor starters binnen haar eigen businessline, met wie ze haar nieuwe ontwikkelplannen samenstelt. “Ik leer op heel veel vlakken tegelijk. Van de opleiding, van onze Academy, van mijn collega’s en ook van de HR-managers bij klanten. Mijn beste versie? Als ik energie krijg van mijn werk en alle ballen hoog kan houden, dus ook alle andere leuke dingen kan doen.”

Wil jij ook de carrièregaranties van Danique?

Ontdek de 5 carrièregaranties van HLB Witlox Van den Boomen en vind jouw baan bij de nieuwste vacatures.   

Meewerkstage Accountancy & Advies

Help je collega’s in accountancy en zet je eerste stappen als professional.
 
Jouw rol als stagiair(e) Accountancy & Advies 
  • Je oriënteert je binnen de praktijk en ervaart de voordelen van multidisciplinair samenwerken. 
  • Je werkt mee aan verschillende opdrachten met klantcontact, zoals het beoordelen van eenvoudige cijferopstellingen, het voorbereiden van correspondentie, het opstellen van jaarrekeningen en het meedenken over bedrijfsprocessen van onze klant.
 
In jouw rol ga je veel leren en vooral een plezierige stage hebben! De ideale manier om te ontdekken hoe het is om in de accountancy te werken. Je ontwikkelt jezelf met hulp van je collega’s en onze Academy en krijgt de kans om veel te leren van verschillende disciplines. In een fijne, warme sfeer waarin we elkaar verder helpen. Kom erbij!
 
Je team  
Bij welke vestiging wil jij stagelopen? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Accountancy & Advies. Daarin krijg je ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.
 
Dit ben je: 
  • Derdejaars HBO- of WO-student Accountancy, Finance & Control of Bedrijfseconomie. 
  • Uitstekend in mondelinge en schriftelijke communicatie. 
  • Je durft bestaande kaders los te laten om tot optimale oplossingen te komen.
 
Dit krijg je: 
  • Marktconforme stagevergoeding (plus), van €880,- tot €990,-. 
  • Laptop. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding.  
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy & Advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  
Meer weten

Assistent Accountancy en Advies

Help samen met je collega’s ondernemers met accountancy vooruit.  
 
Jouw rol als Assistent Accountant 
  • Je stelt jaarrekeningen en belastingaangiften op en werkt aan bijzondere (deel)opdrachten onder begeleiding van een opdrachtleider. 
  • Je assisteert bij het opstellen van tussentijdse cijfers, begrotingen en het beoordelen ervan. 
  • Je neemt deel aan verschillende leerzame overlegvormen, zoals het vaktechnisch overleg. 
Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als accountant én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen vanaf het begin al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams. In een fijne sfeer en met werk dat ertoe doet: met veel impact voor onze klanten en voor een gezonde, eerlijke maatschappij en economie. 
 
Je team
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je hoort bij de business line Accountancy & Advies. Daarin krijg je ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.  
 
Dit heb je:
  • HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of recente werkervaring.   
  • Je bent een cijferwonder, gedreven en ambitieus. 
  • Je bent bereid om de post-bachelor tot AA te volgen. 
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je bent kwaliteitsgericht, analytisch en proactief. 
  • Je hebt een pre als je relevante werkervaring hebt. 
 
Dit krijg je:
  • Marktconform salaris (plus).
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding. 
  • Onkostenvergoeding of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogrammaop maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en Advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Anita Walraven (+31 881 948 574). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten

Junior Controller

Help samen met je collega’s ondernemers aan betere beslissingen.  
 
Jouw rol als Junior Controller 
  • Je pakt vraagstukken van diverse klanten uit verschillende branches zelfstandig of samen met de andere controllers op. 
  • Je rapporteert tijdig over de periodecijfers, doet interne controles en maakt analyses met onze (online) tools. 
  • Op basis van deze analyses adviseer je jouw klanten, zodat zij betere beslissingen kunnen nemen en als onderneming kunnen groeien. 
Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als controller én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben. Je ontwikkelt jezelf met hulp van onze Academy met tal van opleidingen en trainingen. Bovendien krijg je een brede kijk op het vak doordat je samenwerkt in multidisciplinaire teams. Door jouw kennis van de systemen ben je een goede sparringpartner en vraagbaak voor klanten en collega’s. 
 
Je team
Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Accountancy en advies met ruim 170 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je krijgt steun van je accountancycollega’s, maar ook van fiscalisten tot corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.   
 
Dit heb je: 
  • Afgeronde HBO-opleiding Accountancy, Bedrijfseconomie of Finance & Control. 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende administraties zonder je accuratesse te verliezen. 
  • Je bent accuraat en proactief en kunt goed plannen en samenwerken. 
 
Dit krijg je: 
  • Marktconform salaris (plus).
  • Beroepsopleiding volgen onder werktijd.
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 
 
Doorgroeimogelijkheden 
Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Accountancy en advies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  
 
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 
  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
 
Heb jij interesse in deze vacature, maar twijfel je of het bij je past?
Neem dan contact op met Anita Walraven (+31 881 948 574). Wij denken in mogelijkheden en staan open voor iedereen die zich groots wil ontwikkelen. 
Meer weten
Jacqueline Damen-Herps_full-color

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.