Carrieregarantie Header 5-2

Carrièregarantie 5: Beste versie van jezelf

Wanneer ben jij de beste versie van jezelf? Bij HLB Witlox Van den Boomen krijg je alle ruimte om te groeien, zowel zakelijk als persoonlijk. Onze uitgebreide, eigen Academy staat als een huis en geeft je alle relevante opleidingen en trainingen op een presenteerblaadje. En van je collega's en klanten leer je misschien nog wel het meest. 

Ontdek jouw talentprogramma

 

Zo word je de beste versie van jezelf

  • Met hulp van onze uitgebreide Academy  
  • Met Talentprogramma’s op jouw niveau 
  • In gesprekken met je mentor of coach 
  • In het diepe, met je collega’s als vangnet 
  • Via het HLB-netwerk in ruim 150 landen 

Iedereen in ons team studeert. Ook de seniors. We leren levenslang, want ons vak ontwikkelt zich continu.

An Harinck

Assistent Accountant Audit

Elke dag beter

Elke dag verbeteren. Dat doen we als organisatie door te onderzoeken, te innoveren en te durven. We stimuleren jou om dat ook te doen. In een hecht team van professionals bouw je aan de beste versie van jezelf. Je werkt in vrijheid samen aan je eigen verantwoordelijkheden. We stimuleren je dagelijks om het maximale uit jezelf te halen en moedigen je aan om verder te kijken, verder te dromen. Zodat we samen onze klanten optimaal kunnen helpen.  

Onze garanties in de praktijk

An 520x736

An Harinck

Assistent Accountant

"Het is hier echt een leerschool, al vanaf het moment dat je binnenkomt. ' Ga het maar doen', is het motto. Dat maakt je leercurve heel steil."

Lees het interview
Edwin 520x736

Edwin Sprangers

Manager Business Innovation

"Je wordt als persoon completer. Zo heb ik ook geleerd over mijn eigen brein, hoe ik beter kan slapen en mijn werk kan loslaten."  

Lees het interview
Danique 520x736

Danique Gruithuijzen

Junior Adviseur HRM

"Ik heb al veel geleerd én nog zoveel te leren. Ik word echt vrijgelaten hier. Je kan vaak meer dan je denkt, daar word je zelfverzekerder van." 

Lees het interview
Bas 520x736

Bas Rombouts

Junior Belastingadviseur

"Ik heb meer zelfvertrouwen. Ik voel me comfortabeler, ook privé. Iets moeilijks uitleggen aan een klant, wordt ook makkelijker aan vrienden."  

Lees het interview
Andrew 520x736

Andrew Verhoeven

Assistent Accountant

"Daarom werk ik hier. Ik leer naast mijn opleiding heel veel van boeken, trainingen en cursussen. En van collega's die mijn pad al bewandeld hebben."  

Lees het interview
Ontwerp zonder titel (14)

Alles voor jouw ontwikkeling

Van online trainingen tot workshops op locatie. Groei gegarandeerd. 

  • Leren op 4 pijlers: inhoudelijk, persoonlijk, cultuur en leiderschap 
  • Talentprogramma’s voor Young Talent, Medior Talent, Medior+ Talent en Senior Talent 
  • Coaching, online trainingen, workshops en werkcolleges 
  • Werken en leren in het buitenland via het HLB-netwerk 
  • Continue talentontwikkeling via vaste gesprekcyclus

Meer over talentontwikkeling

Tot snel?

Spreken we je snel en groei jij snel uit tot de beste versie van jezelf? Vind jouw vacature en solliciteer bij HLB Witlox Van den Boomen.

Senior Quality Risk Manager

Je kent en beheerst de risico’s en brengt zo onze organisatie veilig vooruit.   

Jouw rol als Senior Quality Risk Manager 

  • Je toetst de risicobeheersing op diverse thema’s en rapporteert daarover aan het auditbestuur, dat daarop kan bijsturen en zo “in control” is. 

  • Je kunt zowel op inhoud als op proces een eerstelijnscontrole professionaliseren in het opzetten, uitvoeren en rapporteren. 

  • Je maakt met je bevindingen verbeterplannen en zet daarbij je inhoudelijke kennis van relevante wet- en regelgeving en je inzicht in de ‘business’ om de belangrijkste risico’s te identificeren in.  

  • Je bent voorbereidend en ondersteunend in de diverse uitvragen van toezichthouders en beroepsorganisatie. 

  • Je coördineert en geeft mede uitvoering aan de Systematische Integriteitsrisico Analyse (SIRA). 

  • Je treedt op als onafhankelijkheidsfunctionaris. 

  • Je beoordeelt en analyseert schendingen binnen de auditpraktijk. 

  • Je houdt het kwaliteitshandboek up-to-date. 

  • Je stelt kwartaalrapportages op en jaarverslag-kwaliteitsbeheersing voor het bestuur van de auditpraktijk. 

  • Je houdt kwaliteitsindicatoren systematisch bij. 

 

In deze uitdagende rol ben je een volwaardig gesprekspartner voor de interne en externe stakeholders. Je creëert draagvlak binnen de organisatie, zodat je jouw veelzijdige en verbindende functie goed kunt uitvoeren. Je neemt actief deel aan verschillende (multidisciplinaire) projecten binnen de organisatie om processen en systemen zo optimaal mogelijk te laten functioneren en speelt zo een belangrijke én gewaardeerde rol in onze organisatie. 

 

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samenaan het beste resultaat. Je leert van je directe collega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.  

 

Dit heb je: 

  • Afgeronde RA-opleiding en minimaal acht jaar ervaring in de accountancy. 

  • Ervaring met het uitvoeren van eerstelijns monitoringsacitiviteiten, risico-inventarisaties en data-analyses. 

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 

  • Affiniteit met vaktechniek, regelgeving en compliance. 

  • Je bent enthousiast, zelfstandig, opbouwend, kwaliteitsgericht, accuraat en analytisch sterk. 

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis.  

  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  

Junior Transfer Pricing Specialist

Adviseer klanten en leer je collega’s over transfer pricing.  

Jouw rol als Junior Transfer Pricing Specialist 

  • Je doet strategie- en risico inventarisaties en bepaalt de methode van waardering op basis van jouw bevindingen. 

  • Je stelt transfer pricing-modellen op, doet benchmarkanalyses op basis van data en implementeert periodieke transfer pricing. 

  • Je stelt masterfiles en local files op voor ondernemingen met een omzet van meer dan € 50 miljoen ten behoeve van winstverdeling. 

  • Je maakt intercompany-overeenkomsten en service level agreements (SLA) op. 

Jouw rol is ideaal om snel te groeien, professioneel én persoonlijk. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben én meewerken aan het uitbouwen en begeleiden van ons relatief jonge transfer pricing-team. Je bent op de hoogte van de nationale en internationale belastingwetgeving en deelt die kennis graag. Zo maak je veel impact voor je klanten en voor een gezonde, eerlijke maatschappij en economie. 

 

Je team  

Je standplaats is Waalre, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Belastingadvies. Daarin krijg je ruim 115 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je fiscale collega’s, maar ook van onze accountants, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.

Dit heb je: 

  • Afgeronde WO-opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie. 

  • Ruime werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur bij een middelgroot / groot belastingadvieskantoor. 

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel Nederlands als Engels en uitstekende commerciële vaardigheden. 

 

Je bent klantgericht en onderzoekt de behoeften en wensen van de klant. Ook kun je goed problemen signaleren, belangrijke informatie herkennen en verbanden leggen.  

 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus), van €2.450 tot €3.850. 

  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 

  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  

  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 

  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 

  • Reiskostenvergoeding en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 

  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 

  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 

  • Onze 5 carrièregaranties. 

  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Belastingadvies, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 

  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  

  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 

  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 

  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf

Meer weten

Opdrachtleider Pre-Audit

Help klanten met jouw verbeteringen verder te groeien.

Jouw rol als Opdrachtleider Pre-Audit 

  • Je gaat met het pre-audit-team projectmatig te werk op brede vraagstukken die spelen bij onze (grotere) samenstel- en controleklanten 
  • Je begeleidt de klant bij het maken van verdere professionaliseringsslagen zoals het verbeteren van interne beheersing, managementinformatie en het begeleiden van klanten van de Accountancy & Advies-praktijk naar de audit-praktijk.  
  • Je werkt samen met de klant en levert dus een actieve bijdrage aan zijn ontwikkeling.  

In jouw rol krijg je veel verantwoordelijkheden met alle ruimte die daarbij hoort. Je collega’s staan klaar om je te helpen: je werkt nauw samen met andere disciplines binnen onze organisatie, met jou als spin in het web! Zo ontwikkel je je breed op financieel, fiscaal en juridisch gebied en doe je samen werk dat ertoe doet: met veel impact voor onze klanten en voor een gezonde maatschappij en economie. 

Je team  

Je standplaats is Waalre of Rosmalen en je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je directe collega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO- en/of WO-opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy. 
  • 4 tot 8 jaar ervaring in de Accountancy & Advies-praktijk of binnen de audit. 
  • Ruime werkervaring in de accountancy en ervaring in een MKB-praktijk is een pre. 
  • Je kunt je goed aanpassen en bent creatief, sociaal vaardig, praktisch proactief, oplossingsgericht en sterk in projectmanagement. 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.  

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  
    Meer weten
    Michelle van Wanrooij - 1120px x 1210px

    Stel je vraag.
    Welke dan ook.

    Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.