An heeft een tijdje op een kruispunt gestaan in haar carrière. “Je kan zóveel doen, is dit werk dan wel mijn juiste keuze? Ook heb ik erover gedacht om bij een Big Four te werken voor grote bedrijven. Grote namen klinken vet, maar ik ben erachter gekomen dat ik liever dat échte contact met klanten heb. Vanaf dag één mocht ik mee naar de klant en met de klant in gesprek gaan. Daar leer ik heel veel van en krijg ik ook veel waardering voor. Ik zie mijn klanten groeien en dat is gaaf om te zien.”
Waardering
Dus An bleef. Tot blijdschap van haar collega’s: “Toen ik een tijdje geleden twijfelde over mijn carrière in de audit, hebben mijn collega's veel moeite gedaan om mij te helpen met mijn keuze. Nadat ik besloten had te blijven, kreeg ik veel blije reacties. Ik voel me echt gewaardeerd. Sowieso doet iedereen ertoe bij ons, iedereen is gelijk. Mijn collega’s kennen me goed en zorgen goed voor mij, ook als het even wat minder gaat.”
Dubbele betekenis
An voelt naast de waardering van haar collega’s ook de waardering van haar klanten: “Ik kom over de vloer bij veel verschillende klanten, van retail tot automotive. Veel klanten zijn blij met ons en werken goed mee om de audit zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Over het algemeen ervaar ik dan ook een fijne samenwerking met mijn klanten en voel ik me gewaardeerd in de werkzaamheden die ik doe.” Van betekenis zijn is voor An tweeledig: “Wij betekenen iets voor onze klanten, maar zij ook voor ons. Jaarlijks gaan onze klanten door een FRISS-analyse. In deze analyse is een belangrijke pijler de ‘F’ van Fun. Want we kiezen graag de klanten waar we graag voor werken!”