Ik maak hier snel grote stappen in mijn ontwikkeling.

De meest waardevolle carrièregarantie is voor Andrew Verhoeven wel duidelijk. Deze ambitieuze Assistent Accountant kan zich bij HLB Witlox Van den Boomen optimaal ontwikkelen tot registeraccountant. “Ik leer naast mijn opleiding veel van boeken, trainingen en cursussen. En van collega’s die mijn pad al bewandeld hebben."

Andrew Verhoeven - 1120x1216

Andrew Verhoeven

is sinds september 2021 Assistent Accountant bij HLB Witlox Van den Boomen

Andrew bleef na zijn afstudeerstage plakken en werkt nu vier dagen op het kantoor in Schijndel. Op vrijdag volgt hij de Master Accountancy op Nyenrode Business Universiteit in Breukelen, vanuit HLB Witlox Van den Boomen. “Iedereen in ons team studeert. Ook de seniors. We leren levenslang, want accountancy ontwikkelt zich continu.”  

Academy 

Naast zijn opleiding maakt Andrew gebruik van het aanbod van de Academy van HLB Witlox Van den Boomen: “Je krijgt alles aangereikt op je eigen niveau. Van online trainingen tot live-cursussen met collega’s van andere vestigingen. Leuk ook om elkaar daar te zien. Ik krijg automatisch een uitnodiging als er weer een interessante Academy aankomt, ik neem zoveel mogelijk deel. Ik leer bijvoorbeeld hoe je een interview houdt met de klant en hoe je de interimcontrole uitvoert. Daarnaast heb ik ook van mijn mentor veel geleerd, zoals time-  en verwachtingsmanagement. Ik kan nu beter plannen en efficiënter werken.”  

Coaching 

Die vaardigheden benut Andrew ook privé, bij zijn voetbalclub Delta Sports in Houten. “Ik heb onder andere geleerd om beter te coachen. Beginnen met wat goed gaat en openstaan voor verbeteringen. Dat is handig bij het begeleiden van een stagiair, maar ook als ik feedback geef aan mijn voetbalmaten.” De training halen is met de woon-werkafstand van Andrew weleens een uitdaging. “Gelukkig kan ik eerder weg van kantoor. Ik krijg veel vrijheid om mijn uren zelf in te delen. En als ik onverwacht thuis moet werken of vrij wil, kan ik het meteen afstemmen en hebben mijn collega’s er begrip voor.”   

Kleurrijke klanten  

Fatboy is één van Andrews favoriete klanten: “Ze hebben een kleurig kantoor en de mensen zijn superspontaan, ondanks dat je als externe binnenkomt. De samenwerking en communicatie zijn goed, ze zijn heel toegankelijk.”. Van alle klanten in Andrews pakket wordt hij blij: “We trekken sowieso wel klanten aan waar we energie van krijgen. Waar we niet ‘even de accountant’ zijn, maar waar we gezien worden als onderdeel van de organisatie. En elke klant is anders. Dus ook de bedrijfsprocessen, uitvoering en systemen. Dat maakt mijn werk uitdagend.” 

Multi-leren

Ontwikkeling is voor Andrew het grote voordeel van de multidisciplinaire teams binnen HLB Witlox Van den Boomen. “Ik werk samen met mijn collega’s van Audit, maar stap ook makkelijk af op mijn fiscale en juridische collega’s. Dat is heel waardevol voor mijn ontwikkeling, ik wil nog stappen maken. Ik krijg goede begeleiding, zowel in als buiten het team. Iedereen wil helpen. Zoveel disciplines in huis is natuurlijk ook handig voor mijn klanten. Ze krijgen korte lijntjes en compleet advies.”

De klik en de kick 

Andrew voelt zich thuis in zijn team: “Ik voel veel waardering van mijn collega’s. Iedereen is geïnteresseerd, we hebben een goede klik. Dat maakt het werk makkelijker en leuker.” Het geeft Andrew een kick als hij zijn klanten kan helpen: “Ik kan echt het verschil maken voor klanten, op inhoud én in een goede klantrelatie. Dat geeft mij een kick. Het is steeds weer een mooie uitdaging om in elk bedrijfsproces tekortkomingen te vinden. Aan ons de taak om alles te controleren. Laatst attendeerde ik een klant op een tekortkoming in een bedrijfsproces. Dat waardeerde hij heel erg - en dat gaf mij weer extra motivatie.” 

Wil jij ook de carrièregaranties van Andrew?

Ontdek de 5 carrièregaranties van HLB Witlox Van den Boomen en vind jouw baan bij de nieuwste vacatures.   

Controleleider Audit

Help klanten en coach collega’s met jouw ervaring in auditing.
Jouw rol als Controleleider Audit 

  • Je helpt met het plannen en uitvoeren van audit-opdrachten, het terugkoppelen daarvan naar klanten en het tijdig inschakelen van andere professionals. 
  • Je denkt kritisch na over alle mogelijkheden en wat voor soort werkzaamheden we moeten verrichten tijdens onze audit. 
  • Je coacht de minder ervaren collega’s in de auditpraktijk en werkt in teams samen met andere disciplines.

In jouw rol werk je veel samen. Je wordt getraind en actief betrokken bij advisering in fiscaliteiten en je zet die kennis ook in bij andere disciplines. Zo werk je bijvoorbeeld samen met belastingadviseurs, HR-adviseurs en juridische adviseurs, maar ook met collega’s van het notariaat of advocatuur. Ook neem je deel aan verschillende overlegvormen, zoals het vaktechnisch overleg. Een leuke, leerzame baan in een ambitieuze en warme organisatie!

Je team  

Bij welke vestiging wil jij werken? Dat ontdekken we graag met jou. Je werkplek is in elk geval flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat.
Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO- en/of WO-opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy. 
  • Afgeronde RA-opleiding of studerende voor RA. 
  • Ruime werkervaring in de accountancy. 
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige mobiliteitsregeling of auto van de zaak en onkosten- of thuiswerkvergoeding.   
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+.


Doorgroeimogelijkheden 

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil.
Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf
Meer weten

Assistent Accountant Pre-Audit

Ontwikkel je snel met bijzondere opdrachten en hulp van je collega's.

Jouw rol als Assistent Accountant Pre-Audit 

  • Je stelt jaarrekeningen op en richt ze in, waaronder het uitvoeren van complexe consolidaties en fiscale posities. 
  • Je verzorgt de fiscale aangiftes en ondersteunt bij de jaarafsluitingen voor en na afloop van het boekjaar. 
  • Je verzorgt samen met je collega’s bedrijfseconomisch en multidisciplinair advies. 

Jouw rol is ideaal om snel te groeien, als accountant én als persoon. Je krijgt veel ruimte, kansen en verantwoordelijkheden en mag meteen al veel klantcontact hebben. Naast je normale taken werk je ook aan bijzondere opdrachten, zoals kortstondig detacheren en ondersteunen bij Due Diligence. Samen met je collega’s van verschillende disciplines klaar je de klus en ontwikkel jij jezelf in snel tempo. 

Je team

Je standplaats is Waalre of Rosmalen, maar je werkplek is flexibel: vanuit huis, op een andere vestiging of bij een klant op locatie. Je hoort bij de business line Audit. Daarin krijg je ruim 135 collega’s die er zijn om jou te helpen, want bij ons werken we samen aan het beste resultaat. Je leert van je accountancycollega’s, maar ook van onze fiscalisten, corporate finance adviseurs en van de advocaten en notarissen van onze strategische alliantiepartner VDB Advocaten Notarissen. Al die disciplines in huis, dat is uniek in onze branche.

Dit heb je: 

  • Afgeronde HBO-opleiding Accountancy of Bedrijfseconomie. 
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pre (audit is niet vereist). 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 
  • Je bent sociaal, assertief en analytisch ingesteld en je streeft naar een optimale dienstverlening. 
  • Zowel fulltime als parttime is bespreekbaar. 

Dit krijg je: 

  • Marktconform salaris (plus). 
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis). 
  • De mogelijkheid om 2 weken verlof te kopen (op fulltime basis).  
  • De mogelijkheid om feestdagen te ruilen. 
  • Laptop, thuiswerkbox, recente iPhone en vergoeding voor jouw ergonomische werkplek thuis. 
  • Gunstige company car regeling en onkosten- of thuiswerkvergoeding. 
  • Flexibel werken: zelf bepalen waar en hoe je jouw uren maakt. 
  • Alle aandacht voor jouw ontwikkeling, o.a. met onze Academy en een talentprogramma op maat. 
  • Onze 5 carrièregaranties. 
  • Een uitstekende onboarding, gewaardeerd met een 9+. 

Doorgroeimogelijkheden

Vanuit deze rol krijg je de ruimte om door te groeien in de diepte binnen de afdeling Audit, of in de breedte op andere afdelingen in de organisatie. Samen houden we op elk moment in je carrière oog voor wat je wil. 

Daarom werken al ruim 600 collega’s bij ons: 

  1. Je werkt voor mooie, uitdagende klanten 
  2. Je werkt samen in multidisciplinaire teams  
  3. Je werkt flexibel in tijd en locatie 
  4. Jouw werk doet ertoe bij collega’s en klanten 
  5. Je ontwikkelt je tot de beste versie van jezelf  
Meer weten
Michelle van Wanrooij - 880px x 1244px

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij ons? Stel je vraag. Antwoord gegarandeerd.